Pravna lica

Dostava je besplatna.

U slučaju avansnog plaćanja nije potrebno potpisivanje Ugovora, ali svakako morate dostaviti osnovne podatke o kompaniji, kako bi mogli da Vas registrujemo i izradimo predračun/račun sa Vašim relevantnim podacima.

Sanitizacija aparata, odnosno dezinfekcija sistema kroz koji prolazi voda je obavezna, i uobičajeno se kod pravnih lica obavlja na svaka 4 meseca. Na zahtev kupca i u zavisnosti od uslova u kojima se koriste aparati, moguće je i češće obavljanje ove usluge.

Ukoliko poručujete preko online prodavnice, moći ćete da koristite pogodnosti aktuelnih akcija, koje važe samo za online kupovinu. Pored toga, porudžbinu možete izvršiti na jednostavan način, preko sajta ili mobilne aplikacije u bilo koje doba dana, nevezano od radnog vremena našeg korisničkog servisa, eventualne zauzetosti telefonskih linija, i na taj način uštedeti i novac i vreme.

Pravna lica mogu da kupuju preko online prodavnice, ali je prethodno neophodno da se registruju.

Prvo je potrebno da popunite standardnu kontakt formu na sajtu ili formu u delu SARADNJA, i Vaš upit će stići do nadležne službe. Poželjno je da u napomeni unesete za koji vid saradnje ste zainteresovani (da li želite da postanete naš korisnik ili nudite Vaše proizvode i usluge), a ukoliko ste zainteresovani za korišćenje aparata, navedite o kojoj količini aparata se radi, koja je okvirna potrošnja vode, da li su vam potrebni aparati za filtriranje vode, aparati za kafu i sl. U najkraćem roku bićete kontaktirani.

Kvar aparata možete prijaviti putem maila: servis@knjaznatura.co.rs, kontakt forme na sajtu ili putem telefona na koji inače poručujute vodu. Rok za otklanjanje kvara je do 7 dana u zavisnosti od grada/mesta u kojem se nalazite.

Registracija se obavlja na jednostavan način, klikom na REGISTRUJ SE, odaberete opciju pravno lice, nakon čega se otvara kontakt forma koju treba popuniti. Nakon toga, ćemo Vas u najkraćem roku kontaktirati radi dogovora oko dostavljanja potrebne dokumentacije, potpisivanja Ugovora, ukoliko već niste Ugovorni korisnik i sl.

Ukoliko niste zadovoljni proizvodom kupljenim na našoj internet prodavnici, Vašu reklamaciju ćemo rešiti u najkraćem mogućem roku. Ako ustanovite da je proizvod koji ste kupili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate na sledeći način:
Pošaljite nam informacije s brojem porudžbine ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mail-om na office@knjaznatura.co.rs, putem telefona 0800 000 008 ili preko kontakt forme na webshopu.

Možete poslati zahtev putem maila office@knjaznatura.co.rs ili putem kontakt forme na sajtu, gde je neophodno da navedete naziv firme, adresu na koju želite da se isporuči dodatni aparat i kontakt telefon. U najkraćem roku javiće Vam se kolega iz sektora prodaje radi dogovora oko potpisivanja Aneksa ugovora.

Roba će Vam biti fakturisana po ugovorenim cenama. Da bi videli svoje cene i kupovali po ugovorenim uslovima, neophodno je da se registrujete, a zatim i ulogujete na online prodavnicu i obavite kupovinu.

Neophodno je da pošaljete zahtev za raskid Ugovora putem maila office@knjaznatura.co.rs, u kojem ćete navesti Vaše podatke i razloge za raskid Ugovora, nakon čega ćemo Vas kontaktirati i u skladu sa Ugovorom sprovesti proceduru za raskid.

Radno vreme korisničke podrške je radnim danima, ponedeljak-petak od 7-20h, a subotom od 9-14h. Besplatna info linija 0800 000 008

Uobičajeno je da se Isporuka vrši radnim danima, ponedeljak-petak, poštujući radno vreme kupaca i specifične interne bezbednosne i druge procedure.

Ugovor se u najvećem broju slučajeva potpisuje na godinu dana, ali u zavisnosti od obima i prirode posla postoji mogućnost sklapanja Ugovora i sa drugačijim rokovima.

Da, našom distributivnom mrežom pokrivamo čitavu Srbiju. Najbolje je da nam dostavite upit, na osnovu kojeg bi Vam dostavili dinamiku isporuka za zahtevane lokacije.
Na teritoriji Srbije imamo 8 distributivnih centara u sledećim gradovima: Subotica, Novi Sad, Zrenjanin, Beograd, Šabac, Požarevac, Kragujevac i Niš.

Pravna lica se Ugovorom o korišćenju aparata za vodu obavezuju na minimalnu mesečnu potrošnja od 3 balona mesečno, po aparatu. Uslov za besplatno korišćenje aparata je 5 balona mesečno. Za informaciju o našoj ponudi, najbolje je da pošaljete konkretan upit.

Trudimo se da naše ponude koncipiramo maksimalno u skladu sa potrebama kupaca. Pri tome uzimamo u obzir broj potrebnih aparata, potrošnju vode, logističke zahteve i dr, na osnovu čega odobravamo odgovarajuće popuste. Pošaljite nam upit, i u skladi sa tim dostavićemo Vam ponudu.

Da bi ste kupovali preko naše online prodavnice, morate biti registrovani. Pored nesmetane kupovine, registracija Vam obezbeđuje i uvid u Vaše ugovorne uslove, prethodne kupovine, statuse porudžbina, statuse dugovanja, zaduženja za aparate i drugu opremu, mogućnost korišćenja i mobilne aplikacije, ostvarivanje raznih pogodnosti kroz aktuelne akcije , aktivnu kominikaciju sa našim korisničkim servisom  i mnoge druge mogućnosti.

array(0) {
}
Memory Consumption is: 6.16 MB