Najčešća pitanja

Dostava je besplatna.

Dostava je besplatna, osim u slučaju da je na online prodavnici aktivna usluga ISPORUKA DANAS ZA DANAS, koja se naplaćuje 300 din za teritoriju Beograda.

U slučaju avansnog plaćanja nije potrebno potpisivanje Ugovora, ali svakako morate dostaviti osnovne podatke o kompaniji, kako bi mogli da Vas registrujemo i izradimo predračun/račun sa Vašim relevantnim podacima.

Da. Da bi ste kupovali preko naše online prodavnice, morate biti registrovani. Pored nesmetane kupovine, registracija Vam obezbeđuje i uvid u Vaše prethodne kupovine, statuse porudžbina, zaduženja za aparate i drugu opremu, mogućnost korišćenja i mobilne aplikacije, ostvarivanje raznih pogodnosti kroz aktuelne akcije i loyalty programe, aktivnu kominikaciju sa našim korisničkim servisom  i mnoge druge mogućnosti.

Sanitizacija aparata, odnosno dezinfekcija sistema kroz koji prolazi voda je obavezna, obavlja se na svakih 5 meseci za fizička lica i naplaćuje se u skladu sa potpisanim Ugovorom.

Sanitizacija aparata, odnosno dezinfekcija sistema kroz koji prolazi voda je obavezna, i uobičajeno se kod pravnih lica obavlja na svaka 4 meseca. Na zahtev kupca i u zavisnosti od uslova u kojima se koriste aparati, moguće je i češće obavljanje ove usluge.

Ukoliko poručujete preko online prodavnice, moći ćete da koristite pogodnosti aktuelnih akcija, koje važe samo za online kupovinu. Pored toga, porudžbinu možete izvršiti na jednostavan način, preko sajta ili mobilne aplikacije u bilo koje doba dana, nevezano od radnog vremena našeg korisničkog servisa, eventualne zauzetosti telefonskih linija, i na taj način uštedeti i novac i vreme.

Ukoliko poručujete preko online prodavnice, moći ćete da koristite pogodnosti aktuelnih akcija, koje važe samo za online kupovinu. Pored toga, porudžbinu možete izvršiti na jednostavan način, preko sajta ili mobilne aplikacije u bilo koje doba dana, nevezano od radnog vremena našeg korisničkog servisa, eventualne zauzetosti telefonskih linija, i na taj način uštedeti i novac i vreme.

Plaćanje možete izvršiti karticom online. Pre potvde kupovine imate opciju odabira načina plaćanja. Odabirom online plaćanja, aplikacija će Vas na jednostavan način voditi kroz proces.

Pravna lica mogu da kupuju preko online prodavnice, ali je prethodno neophodno da se registruju.

Prvo je potrebno da popunite standardnu kontakt formu na sajtu ili formu u delu SARADNJA, i Vaš upit će stići do nadležne službe. Poželjno je da u napomeni unesete za koji vid saradnje ste zainteresovani (da li želite da postanete naš korisnik ili nudite Vaše proizvode i usluge), a ukoliko ste zainteresovani za korišćenje aparata, navedite o kojoj količini aparata se radi, koja je okvirna potrošnja vode, da li su vam potrebni aparati za filtriranje vode, aparati za kafu i sl. U najkraćem roku bićete kontaktirani.

Da bi ste kupavali preko naše online prodavnice, morate biti registrovani. Nakon izvršene registarcije, ulogujte se i započnite kupovinu. Za više detalja, pogledajte uputstvo za registraciju i uputstvo za kupovinu. Pored toga, za dodatna pojašnjenja možete nas kontaktirati i putem besplatne info linije 0800 000 008.

Popunite kontakt formu na našem sajtu ili nas pozovite putem besplatne info linije 0800 000 008. U najkraćem roku ćemo Vas kontaktirati i upoznati sa svim detaljima.

Kvar aparata možete prijaviti putem maila: servis@knjaznatura.co.rs, kontakt forme na sajtu ili putem telefona na koji inače poručujute vodu. Rok za otklanjanje kvara je do 7 dana u zavisnosti od grada/mesta u kojem se nalazite.

Kvar aparata možete prijaviti putem maila: servis@knjaznatura.co.rs, kontakt forme na sajtu ili putem telefona na koji inače poručujute vodu. Rok za otklanjanje kvara je do 7 dana.

Registracija se obavlja na jednostavan način, klikom na REGISTRUJ SE, odaberete opciju pravno lice, nakon čega se otvara kontakt forma koju treba popuniti. Nakon toga, ćemo Vas u najkraćem roku kontaktirati radi dogovora oko dostavljanja potrebne dokumentacije, potpisivanja Ugovora, ukoliko već niste Ugovorni korisnik i sl.

Registracija se obavlja na jednostavan način, klikom na REGISTRUJ SE, nakon čega se otvara kontakt forma koju treba popuniti. Uputstvo za registraciju možete pogledati u sekciji Pomoć pri kupovini.

Ukoliko niste zadovoljni proizvodom kupljenim na našoj internet prodavnici, Vašu reklamaciju ćemo reešiti u najkraćem mogućem roku. Ako ustanovite da je proizvod koji ste kupili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate na sledeći način:
Pošaljite nam informacije s brojem porudžbine ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mail-om na office@knjaznatura.co.rs, putem telefona 0800 000 008 ili preko kontakt forme na našem sajtu.

Ukoliko niste zadovoljni proizvodom kupljenim na našoj internet prodavnici, Vašu reklamaciju ćemo rešiti u najkraćem mogućem roku. Ako ustanovite da je proizvod koji ste kupili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate na sledeći način:
Pošaljite nam informacije s brojem porudžbine ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mail-om na office@knjaznatura.co.rs, putem telefona 0800 000 008 ili preko kontakt forme na webshopu.

Možete poslati zahtev putem maila office@knjaznatura.co.rs ili putem kontakt forme na sajtu, gde je neophodno da navedete naziv firme, adresu na koju želite da se isporuči dodatni aparat i kontakt telefon. U najkraćem roku javiće Vam se kolega iz sektora prodaje radi dogovora oko potpisivanja Aneksa ugovora.

array(0) {
}
Memory Consumption is: 5.3 MB